utorak, 21. kolovoza 2012.

pogodi tko sam??


pogodite di smo…ma ne u kafiću, mi tamo ne idemo…pa na igralištu smo!!!!
Uobičajeni scenarij je ovakav - moja predraga dječurlija trči, smije se i igra, a ja sjedim na klupici i gulim jabuku….skoncentrirana na guljenje (osim povremenog (svakih 5 sek) bacanja pogleda da li su svi na broju) jer od kore moram napraviti veliku zmiju ne kužim da me netko čiri…ali kako čirenje ne prestaje napokon i ja skužim…nažalost, nije zgodan, mlad i bogatJ))…

Evo tko to mene milo gleda…





PS. Kako kad si stalno s djecom i sam podjetinjariš ni sam ne odoliš oduprijet se glupostima…pa evo kako ispadne slika kada sinko fotograf a mama model…

4 komentara:

  1. Pomislit će netko da imaš troje djece, demantiraj to, radi mogućih prilika hahahaha, btw. super vjevericaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha...jesi luda....

      ma i sa troje tko bi mi odolio!!!:)))

      Izbriši
  2. Boze koliko vaverica, kao da nije prava!!
    Jako bi se obradovala da je vidim!!

    Razumem tvoju srecu!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mi smo....uzbuđenju nije bilo kraja...bilo klinci bilo ja:)))

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....