nedjelja, 10. lipnja 2012.

Popečci od blitve

Iz maminog vrta...


 Bez puno priče, rada i muke stižu fini popečci od blitve...brzo i jednostavno i  jako, jako fino...

Dakle:

Što je sve potrebno:
( blitva, peršin, jaja, sol, papar, malo vegete (natur), krušne mrvice, ulje i malo dobre volje)

Blitvu je potrebno prvo ubrati (tko ima sreće kao ja to sve napravi mama) ili kupiti, predlažem put pod noge pa na tržnicu kod neke bakice...oprati...zatim narezati na sitnije djelove i opkuhati...kada opkuhavate blitvu dovoljno je uliti vode da prekrije dno zdjele u kojoj kuhate, cca 3cm...to izgleda ovako;

 

Nakon što se blitva opkuha (cca 4min), potrebno ju je dobro iscjediti i sitno nasjeckati;
Potom slijedi smjesa za popečence.

Dakle u zdjelu dodati blitvu (iscjeđenu i nasitno nasjeckanu) potom jaja, sol, papar, malo vegete, nasjeckani peršin ,a da se smjesa malo poveže može i malo kruha (natrgati). Nakon što ubacite sve sastojke, sada bi možda stručnjaci rekli da nešto treba prije nečega, ali vjerujte dobro je odnosno odlično i kada se sve jedno za drugim pobaca u zdjelu. A onda ono super...miješanje smjese kroz prste...prave dječje radosti...hihihi...meni je to fakat super.., ali pomalo i bljak kada se onako jaje počne rastezat...No uozbiljimo se!!! Nakon što smjesu dobro izmješate napravite kuglice i uvaljate u krušne mrvice i popečci su spremni za pečenje...

njami...probajte, prefino je...

PS. moj sin od tri godine uživa u njima...

2 komentara:

  1. njami njami i ja to volim, samo u tome od svih nas, uživam samo ja

    OdgovoriIzbriši
  2. kod mene je ipak bolja situacija...ma stvar je u tome da sinko sve jede, i voće i povrće, meso, slatko:)))pitam se na koga je

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....