subota, 23. lipnja 2012.

...Valamar Jazz Festival

Evo dragi moji i ja na moru...opet:))) i napokon...daleko od briga i obaveza...

Nakon što sam preživila zubobolju, glavobolju, grlobolju, preznojila temperaturu (sve to u ist vrijeme, vjerovali ili ne, ali stvarno sve to) posljedica-na antibiotiku, ali evo me:

Na plaži...u Poreču...zvukovi saksofona, koji se ugrijava za večernjašnju super svirku...jer u Poreču je Valamar Jazz Festival...

prava jazz atmosfera..ulični nastupi jazz glazbenika, izložbe jazz fotografija, prijepodnevne svirke u lokalnim kafićima, ponoćni jam sessioni i after party programi ...i još, ono što ja obožavam, sajam antikviteta...milina.... otvorite i udahnite malo jazz atmosfere...

http://www.youtube.com/watch?v=dJ0y3SwzkYM&feature=player_embedded#!

Jučer je bila prava uživancija...došli smo na plažu malo kasnije...dočekali zalazak sunca i taman krenula jazz svirka...na otočiću Sv. Nikola (prekoputa plaže gdje se kupamo)...ne mogu opisati taj osjećaj i ugođaj...još je falila samo čašica finog vina...i vjerovatno, ja i ekipa dugo kući ne bi došli...ali, šta sa djecom??:))
Bravo Poreč.....

Evo malo slikica tog Poreča...kasnije pošaljem još!!!

 to je Sv. Nikola...i od tuda se čuje saks...za večernju svirku

a ovo je predivan Poreč...



Puse...i mogu vam reči da je super pisati post na plaži......

I kako to izgelada sa plaže:))) nemam vremaena za zaokrenut sliku....ma nema veze puseeee



http://www.valamarjazz.com/Article.aspx?ID=26&lang=1

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. a samo da znaš kako sam ga pisala...fakat je dobri ispalo...moji su umirali od smjeha...meni i postu mom...i pisanju

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....