nedjelja, 17. lipnja 2012.

Iz mog ormara

Čitala sam jedan blog...i naletila na super stranicu...i odvažila se i ja....

Dakle, ako imate viška stvari u ormaru, a želite ih se na bilo koji način riješti, bilo da ih poklonite, zamijenite ili čak i prodate...odvažite se...fora je...

http://mojekrpice.hr/

Možda većina i zna za ovu i mnoge druge ovakve i slične stranice...eto, ja nisam...i od sreće želim podijeliti s nekolicinom onih koji kao i ja još to ne znaju:)))

Hvala hi amlee na ovoj novosti....

Dakle ja sam za početak odlučila krenuti sa malim stvarima, i ponuditi ih na prodaju, možda se fakat netko i javi....
Ako se štogod i vama svidi ja sam tu pa se javite....ima svašta u tom mom ormaru....

Ovo je za početak:




 






Broj komentara: 6:

  1. super stvar :) ima to i kod nas u BiH

    OdgovoriIzbriši
  2. AJD MI DAJ TO SVE, JA TI DAM PUSU

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možemo mijenjat...imam ja još toga...već sam se napikirala na tvoju torbu, papiga majcu....dakle i ja tebi dam pusu...

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....