subota, 16. lipnja 2012.

Ni slutila nisam

Danas se dogodilo nešto predivno....

Rano sam se ustala, posao...ma već je tu krenulo s dobrim znakom da će današnji dan biti dobar...ali ni slutila nisam...
Došla ja nakon posla doma, dočekao me moj sinčić...izljubili se, izgrlili, a on odmah: "Mama, ajde, idemo van...please...idemo se voziti na biciklima!"....zzzzz...zazvonio je telefon...moja draga Luca zove..."Teta, ajde idemo se voziti na biciklima!!!"..Dakle, dva protiv jednog...nemoguće odbiti...umorna sjedam na bic i krećemo...
joj, kako mi se nekako ne da...iako sunce grije...zeleni parkovi...prelijep je moj grad u proljeće....

Kuda ćemo?, naivno pitam ja..."Pa na konjički!!!...odgovaraju jednoglasno.....Samo kratka op autora...skoro svaki dan dolazimo na konjički...

Dopeljali se mi na našim biciklima na konjički...oni odmah u akciju...a ja si mislim, ma fotkat ću za svoj blog...baš će to biti dobro...a ni slutila nisam.....

Fotkam ja, smijemo se...zezamo...poziramo...sinko plače jer bi i on slikao, a ja baš nekeko ne dam jer i ja bi...totalno sam se ufurala....kad, odjednom...pssstt...pokazuju vlasnici konjičkog......

Zašto???? Pa šta se dogodilo??? ......Ni ne slutim....ali događa se nešto predivno...

Naša kobila Karla (kobila koju je deda kupio svojim unucima) dobila je malo ždrijebe!!!!!

Dakle, prisustvovali smo oždrebljenju malog ždrebeta... dragi moji, to je nešto predivno.....predivno...iako, ne smijete biti blizu ni ometati...morate biti tihi....i čekati....

Eto, zato je život lijep....

A ovo su slikice iz tog predivnog dana....








Photos made by Luca
na meni: košulja H&M; hlače Zara; cipele Bata; naočale Ray Ban; narukvica by Midzo http://www.facebook.com/modnikutak.karlovac?ref=ts#!/media/set/?set=a.192886170791508.49272.100002103804552&type=3

A šećer na kraju:


Mjesto radnje: KONJIČKI KLUB "KORANA" KARLOVAC






Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala svima na komentarima....