četvrtak, 14. lipnja 2012.

Proljeće....

Proljeće...ne, ne mogu reči najljepše godišnje doba...jer ja uživam u svakom....

Ali proljeće...joj, kad razmišljam što da napišem o proljeću glavom mi prolijeću leptirići...pčele...ptičice...šarenilo boja...miris poljskog cvijeća...

....moj grad u proljeće...zelenilo i parkovi...miris ruža iz maminog cvjetnjaka...zato volim ovu suknju...jer na njoj je proljeće...








Styling by Sandi Mandi: suknja Zara; majca Zara; cipele No Name; naočale H&M; narukvica-ustvari mamina biserna ogrlica:)

4 komentara:

  1. imaš stvarno lijep stan! <3 predivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđa...iako dalo bi se još štošta, ali....treba me uhvatiti da krenem uređivati...

      Izbriši
  2. lijepo Saki lijepo, totalno si ufurana, nemam prigovora:)))


    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nego šta nego ufurana...bogami koliko vremena provoim ispred kompa...dakle, užas...ali i super

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....