srijeda, 13. lipnja 2012.

Ptice umiru pjevajući....

Prema jednoj legendi postoji ptica koja pjeva samo jednom u svom životu, i to ljepše nego bilo koje drugo stvorenje na ovoj zemlji.
Od trenutka kada napusti svoje gnijezdo, ta ptica traži trnovito drvo i nema mira sve dok ga ne nađe.

Tu se ta ptica uvuče među njegove divlje isprepletene grane i pjevajući nabode svoje tijelo na najduži i najoštriji trn.

Dok umire, njena bol prerasta u pjesmu daleko ljepšu od pjesme svih slavuja i ševa.

Cijena te predivne pjesme je sam život, ali zato – čitav svijet zastane da sluša, a Bog se na to osmjehuje…. jer ono najbolje što postoji može se dobiti samo po cijenu velike boli…

… ili bar tako samo legenda kaže…!!!




Broj komentara: 12:

  1. Jako mi se sviđa ovaj posta draga
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. učim se polako, ali sigurno...još da se ne moram sama slikati...ali nema veze...

      Izbriši
  2. malo je tužno, ali takvo je bilo raspoloženje...ustvari, više čežnja...ali drago mi je da ti se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  3. :O kako lijep prozor:D super za fotkanje!
    pratim od sada blog;)

    http://hiamlee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako mi je drago da ti se sviđa...iako, malo mi je teže s fotkanjem jer sama sebe slikam pa dok uspijem...ali nema veze i to je zabavno...trudit ću se i dalje da budem dobra, tj. sve bolja i bolja...
      PS. i ja pratim tvoj blog, jako je dobar

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. jako mi je drago da ti se sviđa...ja sam mislila da nitko ne gleda....dobar poticaj za dalje jer je fakat zabavno:)))

      vidjela tvoj blog...sviđa mi se i pratim ga:)

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....