četvrtak, 12. srpnja 2012.

Dobra strana posla

Kao što rekoh, pisat ću o svemu i svačemu...ako i nisam rekla, evo sada govorim...dakle, ovoga puta ću pisati malo o svom poslu...ma ne brinite, neću o onoj strani posla, nego o tome kako nam i uz posao, za koji je vezan glagol morati, život može biti lijep...

zašto volim svoj posao...pa sada ću u kratko o tome.....osim dobre ekipe, zanimljive tematike ...na poslu se neočekivano dogode stvari koje me nasmiju do suza...
osim što nekad ovako buljim i kao skoncentrirano i užasno ozbiljno čitam, pišem i komentiram...
  

znam se i smijati...na poslu...

iako se ponekad čini kao da smo u zatvoru...


znaju nas naši nadređeni poslati na koji poslovi put...naprimjer u Rijeku...


...Osijek...




ili Split...

ali osim što tako malo putujemo, jučer se na poslu dogodilo nešto, meni baš fora i htjela sam to podijeliti s vama....

o čemu se radi..stigao mi na mail upit, što da radimo??...osoba imenom Š.H. (iako ni to ime nije baš bilo uobičajeno, ali ne smijem napisati) izmijenila je ime i prezime u Arsen Lupin!!!! Znate tko je Arsen Lupin...ako ne, evo škicnite tko....

Šta to nije hm, ludo? ili fora? U Hrvatskoj-Arsen Lupin!!!
Kako se vama to čini? Mene je prvo nasmijalo...ta ludost, ali onda bacilo u razmišljanje..

...hm, kako bi se ja htjela zvati ili čije ime nositi........svašta mi je padalo na pamet, ali na kraju i nakon dugo razmišljanja došla sam do zaključka da sam sretna sa svojim imenom i ne bi se htjela zvati nikako drugačije...

na kraju sam se zahvalila osobi Š.H., pardon Arsenu Lupinu jer, nikada do sada nisam razmišljala kako neki izmijene svoje ime, izmijene svoj identitet..., a ustvari nisam, jer sretna sam sa svojim imenom...to sam ja ...upravo s tim imenom koje su mi moji roditelji dali...jer, upravo nas ono čini takvima kakvi jesmo...

a za kraj vam moram otkriti i ovo, ako niste znali...ili jeste...ja nisam...dakle,  evo kako naši sabornici raspravljaju o užasno važnim temama...ili ja ne kužim da je to jako važna tema-..

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/199392/James-Bond-Pajo-Patak-i-Arsen-Lupin-zavladali-Saborom.html

hahaha...fakat je Arsen Lupin legenda...a vi odlučite na kojeg Arsena mislim!!!

Pusa od....SM

PS. Jeste primjetili da su sve moje odjevne  kombinacije za posao crno-bijele...ja eto do sada nisam.....

2 komentara:

Hvala svima na komentarima....