ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

slavlje traje...

Iako je nedelja, spremam se za večernji izlazak...nema onog grča od radnog ponedeljka nego veselje zbog izlaska...obožavam moj grad u srpnju...stalno se nešto događa...tako i danas...jer proslava ročkasa još traje...

izbor što obući je pao...

  
hlače H&M; košulja H&M; ogrlica NoName; torba Pepe Jeans; naočale H&M; sandale Guess; remen MaxMara

Jesam vam zgodna???




krenula sam najprije na bankomat...i naravno iskoristila priliku za samofotkanje...meni se sviđa šta je ispalo...iako, bilo me frka da netko ne pomisli da slikam kako bi skovala plan za napad na bankomat...imam bujnu maštu, a strašljivko u duši:))




PS: Hvala mojoj Jo na fotkama....jer ona ako šta ne voli to je fotkati:)) to je prava prijateljica...pusa draga moja

i  za kraj malo....

http://www.kaportal.hr/mff-karlovac-od-osmi-do-cetrnaesti-srpnja




možda sam već dosadna, ali 13.07. ćemo puhati svjećice...zato još ovog puta moram reči....NASTAVLJA SE

Broj komentara: 9:

  1. Ove fotografije sa portterom su bas genijalna ideja.
    Svidja i se sto ste vesela, opustena i radosna zena
    Zvoncare su bas predivne i cela kombinacija mi se dopada, a i kako vam stoji!!

    Hvala na divnom komentaru~~))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej...drago mi je da si bacila pogled na moj blog...al, možemo na ti...imam godina, dobro, nisam baš tetka, ali u duši još uvijek mlada...:))) može onda na ti?

      Da, tvoj blog mi je mrak...obožavam maštovite, zanimljive i drugačije ljude...

      Baj do skorog komentara na tvom blogu

      Izbriši
  2. moja slatka vesela Sandi mandi
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihihi....stigla sad sa velike šljake...dok ti gotova sa farbanjem ja se pripremam za...krčim i većinu stvari bacam u smeće...iako, dalo bi se svašta za blogić iskoristiti, ali stvarno nemam snage....

      Izbriši
  3. tnx...inače, ogrlicu imam već par godina, a tek sada je ugledala svjetlo dana...tak ja sa svime...al, kad tad svaka stvar dođe na red i dobi počasno mjesto....

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je kombinacija!
    a tvoj portret, baš si me nasmejala, super ideja:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....