ponedjeljak, 2. srpnja 2012.

Lady Misch Masch

Danas mi moja draga prijateljica Roška, ispravak Lady Misch Masch poslala mail..."jel idemo?"..." idemo!", napisala sam i dogovor je nabrzaka bio tu...tako je to s mamama punim života....bez puno razmišljanja, pitanja, potpitanja....
i šta da dalje pišem...šetnja gradom, iliti bolje šetnja ali uz malo brži hod:), jer...moramo svašta obaviti i još se fotkati, veli ona....na kraju smo uspjele sve....ali tempo je bio, ma super...umirala sam joj od smijeha....veli, nije lako biti fotomodel, a u povjerenju, okrenula se tri put oko svoje osi:))) i bila mokra, dobro, fakat je vani toplotni udar....ali fotke su super, mjesta još ljepša, a modeli mrak...procjenite sami....










bajjj...šta nisu fotke super??? Roškinih ruku djelo...a sad pogledajte njene....

Broj komentara: 6:

  1. A jesi spaljotka, baš smo se dobro zabavile draga moja frendice, odsad na tjednoj bazi, dobro nam idu ovi foto sešni hehehe

    OdgovoriIzbriši
  2. može....ja za akciju..jedva čekam tvoje vidit....

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan look! Haljna mi je prelepa, dezen!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hej!! Hvala...upravo su haljine te koje ja jako volim, a pogotovo ljeti...navučeš na sebe i spreman si u roku keks!!

      Baš mi je drago da ti se sviđa...

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....