srijeda, 4. srpnja 2012.

Šarena, na pruge, crvena...

Napokon sam se zavalila u fotelju, dignula noge na stolić i .....šta sad, pomislila sam...mrtva sam umorna jer cijeli dan neki speed i šljaka...a tako je vruće...ma u krevet ću, najbolje...u svoju piđamicu i na hrkanac....

he, he...osmijehnula sam se veselo sama sebi i u tren oka bila na nogama i krenula u akciju...


Nikada nećete pogoditi!!! Veliko dijete u duši, nisam mogla odoliti ovom svom naumu...
Zato vas pitam: "Zar nismo bezobrazni?" "Zašto?", pitate me...E pa dragi moji, tko je od nas posvetio i jedan svoj post tom svetom odjevnom predmetu koji se zove piđama...koji je jednako važan kao i štikla, haljina, ruž???!!!!


Priznajte si! Svi smo ovisnici o piđami...dobro, učili su me kroz puno knjiga, da svako pravilo ima i iznimku, ali......

i zato ovaj post posvećujem - piđami....


Svatko od nas ima svoj tip piđame...ja sam ovaj...pomalo razvaljen, ali super udoban...






Uvucite se i vi u svoju piđamicu i na spavanac...slatko sanjajte....i laku noć

4 komentara:

  1. super ideja i ne znaš koja je slađa, evo, ona točkasta

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da me nista ne bi sprecilo da ovu sa cveticima nosim i van kreveta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram priznati da sam i ja o tome razmišljala, a mislim da ću isto i realizirati....naravno, bit će ovjekovječeno:))

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....