četvrtak, 5. srpnja 2012.

Život je kao rijeka

Ovoga puta sam prvo stavila slike, a onda krenula pisati...gledam ovu prvu sliku...rijeku kako mirno teče......smiruje me i opušta sam pogled na nju....a kamoli kada u njoj stojite, a ona vam miluje noge....kada gledate dijete kako uživa kupajući se u njoj...kada vas njene kapljice rashlađuju na ovoj vrućini....

Rijeka je život...

A život je kao rijeka...koji sa sobom donosi i odnosi....prolazi i teče dalje...

Zato život treba živjeti...čvrsto nogama stajati u njemu, kao i u rijeci, i dopustiti mu da te miluje...dopustiti životu da ti bude lijepo, da budeš sretan...

Zato se smijte, plačite, vičite, mazite se, ljubite...živite!!!

Jer život je kao rijeka....













Haljina H&M; japanke O"Neill; ceker sestrin, marama Accessories;

4 komentara:

  1. bome je i mene umirio pogled na fotke, lijepi naš grad, gdje god kreneš, ja vidim inspiraciju
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se...upravo došla iz šetnje...fakat je super naš grad...na svakom čošku se neš događa....

      gledala sam neku video projekciju...mrak je bila, a muzika u pozadini još bolja...

      Izbriši
  2. Prelijepe fotografije. Moja nastavnica bosanskog jezika iz osnovne stalno nam je ponavljala "Zivot je kao rijeka, ponekad je jako miran i tece polako bez ikakvih prepreka. A ponekad tako buran i nailazi na kamenje, krane i razne prepreke." Zauvijek cu pamtiti njene rijeci :)
    P.s. Svidja mi se blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej...baš mi je drago da ti se viđa blog...a ovo za rijeku i život je stvarno istina...

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....