petak, 24. kolovoza 2012.

Robinzon....

put u nepoznato....prošli kraj točno 45.000 maslina...ma ne, nismo mi brojali, pisalo na tabli...našli se na raskrižju puteva..."kuda ćemo?" pitala sam...jasno i glasno mi je rečeno: "Ravno" i krenula sam....došli smo ...ma pogledajte di...






 
 
 
 
 
 
i za kraj...čuvar plaže_Robinzon
 
 
 
baj, baj....ali ipak nam je sve to bilo poznato...naše prekrasn mjesto:))
 

Broj komentara: 11:

  1. Odgovori
    1. i mene fascinira svaki put kad prolazimo...a prolazimo svaki dan

      Izbriši
  2. tnx...trudimo se svaki put biti bolji i orginalniji...nije lako, al trud se isplati, kad tad...hvala još 1X

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se sa Psycho Cat! Super su fotkice! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ljube, povećaj slike....naravno i opet super post:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ma bi, al neš me opet zeza pa mi da samo prve dvije slike...ne znam kaj mu je opet, grrr

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike su jako lijepe, ali bi bilo cak i bolje kada bi stavljala vece slike.
    Samo mala sugestija, nista vise :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne znam šta se događa....ne dozvoljava mi komp da povećam slike...morat ću se ozbiljno time pozabavit...

      hvala na sugestiji i drugi put, dapače

      pozdrav i pratim tvoj blog

      Izbriši
    2. uspjela sam povećati slike:)) hvala ti na sugestiji jer me natjerala da odvojim vrijeme i skužim zašto mi ih ne da povećat...i uspjela sam...tnx

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....