subota, 1. rujna 2012.

Preporuke

Evo malih preporuka kako biti koristan, zabavan, ekološki osvješten, šparan...i sve ostalo što vam pri pogledu na ove naše uratke padne na pamet...

1. Budi kreativan,  koristan, šparan
i pomogni djetetu izraditi neki instrument, mi smo izradili frulicu...
dakle, uzeti papir, srolati ga i dati klincu da ga ofarba...mi smo s vodenim bojama...i kreće pjesma...





PS. frulice su najbolja igračka i čuvaju se ko oči u glavi, vjerujte mi...

2. recikliraj...
 
dakle, na staroj kartonskoj kutiji daj klincu da crta i evo slike za njegovu sobu...mi smo opet koristili vodene boje, a kutija je neka od voća u kojoj su bake donjele povrče iz vrta...
 
 
 3. budi vrijedan i učini vrt ljepšim

osim što je prethodno potrebno pokositi travu i malo počupati oko biljaka, evo kako ih dodatno ukrasiti, a ujedno i zaštiti od napasnog korova...

dakle, skupiti malo veće kamenčiće i posložiti ih u krug oko biljke.. mi smo našli na plaži veće oblutke, nacrtali na njima motive, i poslagali ih oko oleandra...odmah je vrt ljepši...a da ne pričam o ponosu malih ručica...

 
 
 
 
4. budi šparan i sam izradi vrečice za ormar protiv moljaca...
 
znači, uzmi staru jastučnicu koju ćeš izrezati na pravokutnike te sam napraviti male vrečice ...kako je potrebno obrezati lavandu koja raste u vašem vrtu na moru, učini i to, ali ne bacaj odrezane grančice već ih vrijednim ručicama očisti ...sa lavandom napuni vrečice, zaveži ih i stavi u ormar...miris lavande i morski štih u ormaru, a moljaca više nema....
 
 
 
 
 
 
 
5. daruj...
 
nemojte samo lijeno ležati na plaži već dignite guze i protegnite lijepe nožice i krenite u potragu za naplavinama...
 
evo što smo mi skupili i što izradili...i naravno, poklonili našim najdražima...
 
 
 
 
 
 
 
6. kulturno uzdizanje...
 
a nakon svega ovoga, možete ipak samo ležati i ne mrdati nikuda nego uživati u čitanju....probajte s ovim, fakat je dobro...
 
SUMRAK je serijal od četiri vampirsko/fantastična romana koje je napisala američka književnica Stephenie Meyer.
U tu tetralogiju spadaju:
 
 
 
ili ljenčarite do kraja pa...
 
7. filmomanija...
 
uživajte u gledanju filmova....ja sam u mnogima, a sada preporučujem ovaj "NEDODIRLJIVI"...vidjet ćete zašto...
 
 
Film je rađen prema duhovitoj istinitoj priči o dva čovjeka koji naizgled nemaju ništa zajedničko. Milijunašu aristokratskog podrijetla koji je nakon nesreće s padobranom završio u invalidskim kolicima i imigrantu iz pariškog predgrađa koji je nedavno izašao iz zatvora i sad je unajmljen kako bi pomagao i nosio tetraplegičnog muškarca.
 
-------------------------------------------------------------------
 
zbog svega ovoga život je lijep...uživajte u njemu kao što to činim ja....
 
 puse do sljedećeg pisanja....

Broj komentara: 7:

  1. Ili sto bi najbolje islo uz svo ovo sarenilo UVEK OSTANI DETE! :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako obozavam djecije crteze, mozes ih gledat satima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasan post, inspirativno i odličnooooooo draga moja, ja sam domaaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. super za dolazak...sad tek kreće naše fotkanje

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo su tako vesela slike.
    Slike pune boja i razigranosti, ali paketici za ormar pobedjuju.D

    OdgovoriIzbriši
  6. rješenje kako zabaviti troje djece...različite dobi, naravno...a moram priznati da sam i ja uživala...možda čak i najviše...
    a ideja za vrećice za ormar je mamina....

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....