nedjelja, 2. rujna 2012.

mica prugica


Draga majca….kupila sam je na sniženju za 49,00 kuna…i tako mi je mrak da sam presretna zbog nje…
Istina, cilj je bio sinku kupiti piđamu…ali na kraju...
 
Snimila sam je u rukama jedne mlade djevojke koja je bila s mamom…kako odmah nisam mogla u masi robe pronaći majcu krenula sam za njima u gardarobu misleći si, ma baš me briga, pitat ću djevojku gdje je našla tu majcu…a i bojala sam se da je zadnja, pa možda djevojka odustane... i tako, tobože idem ja nešto probat, a namjera je bila skroz druga (ne mogu si pomoći da nisam ko drugi normalni ljudi i normalno pitam, nego izvodim cijelu misiju,)..
 
Kada je djevojka obukla majcu i izašla se pokazati majci, majka je ostala u šoku i samo izustila: "Bože Sara, dijete drago, pa to ti je preveliko??…to doma obučeš moju majcu…"
Teško je djevojka uvjeravala majku, ali zato…kako sam se ja na mjestu događaja našla "slučajno" i kako sam čula mamine komentare tako sam ja uskočila u pomoć djevojci i kao slučajno dodala svoj komentar:"…ma majca je super…i ja bi takvu! Gdje ste je našli?"…
I tako ja došla do majce, a djevojka dobila pojačanje u argumentima...
 
Na kraju smo na kasi brojale novce smješeći se jedna drugoj...i oba dvije sretne i zadovoljne izašle s vrećicom u ruci, a u vrećici ova super majca……
 
 









PS. nosila sam je najviše na bijelo...bijele traperice, bijele bermude...bijeli traper mini, bijele kratke hlače...a ne znam zašto je sada ispala ova kombinacija...mislim zbog starka:)

PSS. veličina majce je S

Broj komentara: 5:

  1. Volim tvoju prugastu majicu, i sto se je kombinovala sa denim farmericama, i starkama i sve to kao u dobra stara vremena!

    Hvala ti na svim komentarima na mom blogu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacija. Volim XL majice :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....