nedjelja, 9. rujna 2012.

image haddad


dragi moji, potvrđujem tezu - shoping je ženin najbolji prijatelj!!!
 
My dear, I confirm - shopping is women´s best friend !!!
 
 

 

 

 


haljina (dress) - image haddad
pojas (belt) - image haddad
sako (jacket) -no name




moj sin i ja...
my son and me...

moj fotograf
my photographer

http://haddad.hr/index.php/hrvatski/

Broj komentara: 6:

  1. Ali ti meni nekako na slikama uvek delujes drugacije, mladje pa starije, pa luckasto, pa ozbiljno... Love it! Sanela :***

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha....da, to je moj problem, odnosno možda i nije problem jer vezano je za život...ja ti život jako volim...makar, nije me stalno baš gladio...ali sam pozitivac pa mi se sve činilo ne tako crno:)))

      ali kako ja volim sve...i djecu, i svoj posao, i ....takvi su i moji postovi...

      ovo sam došla s posla, pokupila malog iz vrtića i on hoće malo u šetnju...išli smo naravno odmah, a ja to iskoristila kao temu za moj blog...jer haljinu sam baš prvi put obukla...i tako zaboravila na umor...a šetnja se pretvorila u zabavu i dobar fotosešn....jest da nemam glavu i noge na svim slikama...ali....glavno da ima slika:)))

      hvala ti na komentarima

      Izbriši
  2. bome u ovom outfitu mi izgledaš starije nego da imaš 22, koliko inače imaš :)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha...troje djece i 22g:)))i još uspješna poslovna žena!!!

      Izbriši
  3. sad pišeš troje, ko da ih imaš troje, jesam ja neš propustila u tvom životu?

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....