srijeda, 12. rujna 2012.

Svilena Zara

 
Subota. Stigli s mora i zakoračili u rujan. Predivno rujansko jutro. Idealno za vožnju biciklima. Ja sam škicnula u svoj ormar i odlučila obući ovu svilenu košulju.Ime joj je Svilena Zara. Lepršava, šarena i nježna...Toliko volim tu košulju da je često ne nosim bojeći se da će mi se uništiti...ali, ovo subotnje jutro bila je prava prilika za njen izlazak....
 
košulja: Zara; bermude: Promod; torba: Max Mara; balerinke No Name; naočale: Ray Ban; prsten by Tanja Ćurin (obećajem postić)
 
 











 
 
 


Inače, slikanje je palo na povratku kući ispred moje osnovne škole Dragojle Jarnević za koju je vezano toliko uspomena....i priča....koje moj sinko uživa slušati....i zato je pristao i ovog puta biti moj fotograf...

 
 
 

Broj komentara: 13:

  1. Odgovori
    1. hvala na komentaru, iako malo kasnim, ali komp me nešto zeza, tj, inter.veza

      Izbriši
  2. aj fala Bogu da si makla one provjere glupe:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a znaš mene, neš stisnem a nemam pojima kaj....pa onda opet neš stisnem pa se to makne, a da ni ne skužim:))))smotanko

      Izbriši
  3. Lijepe fotkice. Svidja mi se tvoj prsten :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna je kosuljica!

    http://peculiarchick.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga...poratim te, ali malo me zeza s komentarima...ali ne odustajem

      Izbriši
  5. Your top is cool ^^
    I love your ring too

    http://www.mademoisellemode.com/
    New post - Kisses from Paris ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. hej....

    tnx dear, i follow you and see you

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....