subota, 15. rujna 2012.

Šalmara

 
Jednobojni, šareni, svileni, pamučni, tanki, deblji...šalevi i marame....mogu se nositi u svako godišnje doba i u svakoj prilici....i moj su neizostavni odjevni detalj...čak i kada dosade monotonija se razbije promjenom načina nošenja odnosno vezanja....evo moje hrpice, a danas nosim ovu PROMOD maramu....
 
 

 
 

















 
dragi moji, do sljedećeg slikanja....a ja se sada idem uređivat i gibam na djevojačko!....

Broj komentara: 14:

  1. I ja ih jako volim i imam ih puno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super look!

    P.S. Pratim te, svrati ;-)
    http://peculiarchick.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti....

      posjetila sam te...i ostavila ti poruku....baaaj

      Izbriši
  3. I ja ih veoma volim... dopada mi se ova tvoja, ali moram reci da mi je sako ipak najvise privukao paznju ovde... :*** Sanela

    http://sparklyget.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a da ne kažem koliko je praktičan i na što ga sve kombiniram...hvala ti na komentarima

      Izbriši
  4. Imaš zaista zavidnu kolekciju :) A sviđa mi se kombinacija mnogo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. toliko ih volim da mi je jedna draga osoba odjednom poklonila deset šalova...mom veselju nije bilo kraja

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. hvala ti....

      jako ga volim nositi...bila je to ljubav na prvi pogled

      Izbriši
  6. Sakica i ja volim te šalove, pašmine, isto ih imam stopedeset, a nosim 5:))), baš si zgodna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kaj ti je pa moraš ih nositi sve....predlažem odjedanput:))))

      Izbriši
  7. Evo, skicnuh. ;)
    Lijepa mi je ova kombinacija...jednostavna, a nice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej...

      drago mi je da si svratila....i hvala na komentaru....

      vidimo se i pišemo:)))

      Izbriši

Hvala svima na komentarima....