ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Blue je plavo

Blue je plavo...omiljena je pjesmica mog kolege na poslu...pomalo otkačen i smiješan je taj moj kolega, ali super da je tamo jer smijehu nema kraja....no, zna on biti i ozbiljan....

Novo sjenilo u mojoj blue torbici...kombinacija sigurna...i opet moj već poznati blue sako....ali - prvi puta ova blue boja na mojim očima....


 



  

 
 
 


 

Broj komentara: 15:

  1. Super je sako :) Koje su ti ovo senke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piše Deborah, bar moje oči tako vide:)

      Izbriši
    2. bogami imaš pravo Lady M.M.....okice te još jako dobro služe:))

      Izbriši
  2. Ali svaka cipkana bluza mi se svidi i zelela bih svaku da kupim, da sam se jednom i pitala sta mi je.

    Odlican spoj belog i pavog.Svidja mi se jos sto je sve to na patike i kako dama moze da igleda zenstveno u sporty varijanti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram priznati da sam prvo obukla cipelice, ali čekajući vani prijateljicu noge se smrznule pa sam obukla starke....i oduševila se koliko mi je ugodno bilo i kako je spoj ispao dobro-čipka i starke

      Izbriši
  3. Ovo ti je super kombinejšn, baš volim plavo i bijelo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tnx....iako sa šalom izgledam kao referent u banci, ali ipak.....

      Izbriši
  4. Volim plavo, al mislim da na zalost na moje oci ne ide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nisam sigurna ni kako meni baš stoji, ali malo za promjenu:))

      Izbriši
  5. baš sam se pitao gdje naći zgodnu malu u čipki, a kad ono, treba ih samo ubrati u vrtu :))

    najjače su ti fotke kad sama sebe slikaš pa napraviš onaj serious face lol

    bravo S!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je sako! Baš onako, praktičan komad odeće:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. praktičan je jako....to je H&M sako...inače volim njihove stvari jer su praktične i nosive a nisu skupe

      Izbriši
  7. Bas dobar sako. I prsten mi se jako svidja :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....