subota, 22. rujna 2012.

Red by Luca

da bar imam dvadeset...i toliko kila manje....uvijek sam o tome maštala...ili o kilama ili o godinama...nikad se nije poklopilo...tad bi moj outfit bio luckast,kao ovaj ..i vrištala bi od sreće....obožavam Lucu kada prihvati moje modne savjete...i onda to izgleda ovako....meni super!!!
 













 tnx mojoj ljubici Luci...stalno je gnjavim s tim slikanjem...ali šta će samnom...samo je jedna teta!!!


vidimo se ....smješakkkk:)))

 

Broj komentara: 5:

  1. Veselo, tufnasto, crveno, sve mi je to tako slatko i ludo, da bih i ja rado uskocila u ovu Who's that girl kombinaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatkica jedna, i ja bih bre ovo nosila, hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična kombinacija, Luce prekrasna

    OdgovoriIzbriši

Hvala svima na komentarima....